Om Raymond Media
Nöjda kunder stannar
Vi jobbar alltid med dig som kund i fokus och en målsättning att överträffa dina förväntningar.
Självklart blir vårat jobb både lättare och roligare då men framförallt beror det på att nöjda kunder stannar.
Idag har vi många kunder som jobbat med oss ända sedan vi startade.
Varför ska du välja oss?
Här kommer några anledningar att börja jobba med oss
Vi jobbar som ett team med kunderna och en resurs du kan lita på.
Vi har erfarenheten du behöver
Raymond Media AB startade 2013 med målsättning att hjälpa företag som jobbar med telemarketing och telefonförsäljning att effektivisera och öka försäljningen.
Sedan starten har vi bräddat utbudet av tjänster i samband med att vi fått förfrågningar från kunder och presumtiva kunder.
Vilket gör att vi idag Bl.a. hjälper kunder med..
Vår målsättning är att bara ha långsiktiga kundrelationer.
Vi anpassar oss altid efter dig som kund och hur du vill jobba.
Grundare/VD
Joakim Hallsten
Innan jag startade Raymond Media ägde och drev jag två telemarketingbolag i Stockholm (TMC och Salecom) med över 90 anställda vilket gör att jag har en unik förståelse och insikt i din situation och behov.
Vi är en av få återförsäljare till NIX-Telefon och hjälper dig gärna att tvätta register, leads och ringlistor. Läs mer om NIX-Telefon på deras hemsida nixtelefon.org
Svenska företag
Om inget annat är överenskommet erbjuder vi faktura månadsvis i efterskott med 10 dagar netto. Dvs. alla adresser/filer ni får levererade ”månad 1” faktureras i början av ”månad 2” med förfallodatum den 11 samma månad.
Dröjsmålsränta
Vid försenad betalning debiteras dröjsmålsränta från förfallodagen enligt räntelagen (referensränta + 8 %) tills full betalning sker.
Inkassokrav
Vid utebliven betalning skickas inkassokrav från ett externt inkassobolag så som Inkassogram. Vi uppskattar om du betalar innan fakturan går till inkasso då det innebär onödig administration och kostnader.
Moms
Om inget annat anges presenteras alla priser exklusive svensk moms (25%)
Utländska företag
Företag som är registrerade utanför Sverige har två alternativ
- Paypal (medför en kostnad på 2% + överenskommet pris för listan/adresserna), ni betalar med kort (Visa eller Mastercard) och får snabb leverans enligt överenskommelse.
- Förskottsfaktura, vi skickar beställda ringlistor i samband med att full betalning når vårt bankkonto.
Förutom ovan tillämpar vi Swedmas allmänna villkor.
Normalt levererar vi ringlistor inom ett dygn. I samband med din beställning kan du alltid få en mer exakt leveranstid.
Skriv gärna om du har bråttom, då försöker vi prioritera din beställning.
Vi är medlemmar i branschorganisationen SWEDMA. Läs mer om Swedma på deras hemsida.